Referenser


Grundliga uppdragsgivare berättar

Vi har haft glädjen att samarbeta med många skickliga medarbetare på framgångsrika företag. Träffa några av dem:

Scream

Om kundinventering: “Kundinventeringar är någonting som vi gör kontinuerligt och den stora vinsten av det är att få en plan på saker som vi kanske måste förbättra.”
Om filmade kundcase: “Det går inte att sticka under stol med att rörlig bild är oerhört effektivt. Det är också en styrka och trygghet i att när vi är i en pitch har de presumtiva kunderna en möjlighet att se vad andra kunder tycker om oss.”

Joakim Regeheim, Scream Mediabyrå

StroedeRalton

Christina Windisch

 

 

“Jag är jättenöjd med kundinventeringen som Grundlig gjorde åt oss. De är lyhörda för våra önskemål, sätter sig snabbt in i uppdragets karaktär och levererar i god tid. De täckte också in mycket i sitt samtal med kunderna, som vilka som ville vara referenser och i vilka sammanhang. De agerar mycket professionella i sin kontakt med våra kunder och jag är övertygad om att vi genom att använda oss av deras tjänst fått veta mer än om vi hade ringt själva – både av positivt och negativt!”

Christina Windisch, StroedeRalton

 

MTG Media/TV3

Karina Malmsten

 

 

“TV3 har en regional produkt där reklamköpare kan köpa TV-reklamtid i en eller flera regioner. Våra säljare använder detta case i syfte att berätta för nya kunder varför TV3 Regional fungerar. Detta är ett trovärdigt sätt att berätta om vår kanals styrka på den regionala marknaden. Samarbetet med Grundlig har fungerat bra och vi är nöjda med slutprodukten.”

Karina Malmsten, MTGTV

 

Fler uppdragsgivare vi haft förmånen att arbeta med:

  • Advokatfirman Lindahl
  • Allies
  • Autoliv
  • Google Enterprise
  • Hemnet
  • IFL
  • Ivbar
  • Jula
  • Memma
  • Mentor Communications
  • Minerva CLP
  • MTGTV/TV3
  • Navigate
  • Netrelations
  • Norsk Wax
  • Projectplace
  • RagnSells
  • Scream
  • Semantix
  • StroedeRalton
  • Sveriges HR Förening
  • Teleopti
  • Wednesday Relations

Sagt om Grundligs Lena Grundberg på LinkedIn

“Lena har på ett strukturerat, kreativt och enkelt sätt tagit fram en “lucky story” för en av Hemnets annonsörer. Målet med uppdraget uppnåddes och vägen dit var, precis som jag beskrivit ovan, en strukturerad arbetsprocess med många inslag av kreativa lösningar. Jag är mycket nöjd med det arbete Lena levererat och ger henne mina varmaste rekommendationer när ditt företag behöver hjälp med lucky stories.”

Andreas Löwgren, Sales Director at Hemnet

“Tillsammans med Grundlig skapade vi en film om retail dagen Scandinavian Retail Forum. Resultatet av ett oerhört gott och väl genomfört arbete från Grundlig bäddade för ett ökat intresse för dagen, fler deltagare och fler partner. Jag skulle med det varmaste rekommendera att anlita Grundlig för att via kundcase visa på sitt företag eller ett specifikt projekts styrkor. Att lyftas via en tredje part blir genom sin objektivitet en enorm trovärdighet.”

Carolina Ramsten, Media manager at Mentor Communications

“Jag anlitade Lena för att göra en case film för en av mina kunder, Google Enterprise, och imponerades av hennes positiva energi, professionalism och förmåga att kombinera den filmiska dramaturgin med konkret affärsnytta i denna för mig nya form av referensmarknadsföring. En spännande och genomslagskraftig mix – och ett mycket givande samarbete med gott resultat. Tack Lena!”

Susanne Hägvall, Partner at Hägvall & Sjöman AB

“Lena is the expert of doing customer references with focus on film. Lena and her crew supported us in doing a video presentation of a number of delegates for one of our full day conferences. She both planned and performed the production. Lena is well experienced in the area of customer references and we are happy to work with her again.”

Mats Gustafsson, CEO Community Labs and Founder Wednesday Relations

“Lena har lång erfarenhet och relevant kunskap inom vårt område, vilket gör att hon förstår våra utmaningar. Förutom att Lena är kunnig är hon lätt att samarbeta med och lyssnar på kunden, samarbetet med Lena har gjort resultatet lyckat och användbart för oss.”

Karina Malmsten, Senior Market Research Analyst/ B2B Project Leader at MTG TV