Om Grundlig


Kundreferenser som framgångsrecept

 

Grundlig hjälper B2B-företag att använda sina kundreferenser som ett strategiskt säljverktyg. 
Internationellt har man länge framgångsrikt arbetat med att styra upp arbetet med att fånga upp, planera och koordinera sina kundreferenser, samt att skapa säljande kundcase. Nu har vi tagit hit metoderna och erbjuder den nordiska marknaden allt från outsourcing av hela kundreferensarbetet till produktion av säljande kundcasefilmer. Grundlig drivs i nätverksform av Lena Grundberg.

 

 

Så började det
Grundlig Kommunikation föddes när Lena Grundberg bestämde sig för att med hjälp av sin erfarenhet från TV4:s framgångssaga få fler svenska företag att visa upp sina nöjda kunder.

 

 

 

Hit är vi på väg
Som vår kund ska du bli bäst i din bransch på att använda kundreferenser för att kommunicera kundnytta, få förtroende och öka försäljningen. Vi ska göra det riktigt enkelt för dig att nå dit.

Du kommer att märka att vi gör det vi älskar. Kombinationen av strategiskt affärskunnande, implementering av säljdrivande åtgärder samt den kreativa produktionen av säljande kundcase ger oss det bästa från alla världar.

 

Vad det betyder för dig
För dig blir vår mångåriga erfarenhet av B2B-marknadsföring och analys, tillsammans med tv-kunnandet och ett stort engagemang i din verksamhet, något du kommer att älska. För att du säljer mer.