Blogg


Häng med på friskvårdstimme!

Som du kanske vet driver jag Grundlig i nätverksform. Det innebär att jag för varje uppdrag sätter ihop en arbetsgrupp ur nätverket. Att arbeta i nätverksform har många fördelar. Uppdragsgivarna får smidigheten med en ansvarig kontaktperson och effektiviteten med den kompetens som är bäst lämpad för uppdraget, inte den konsult som behöver fylla sina timmar. Men – nackdelen är att det också kan bli lite ensligt att sitta där som spindeln mitt i nätet. Till exempel när det är dags för friskvårdstimme. Jag älskar både vintersport och sällskap. Därför tycker jag att det skulle vara lysande skojigt om du vill hänga med och ta några skridskovarv på ÖIP:s 400-metersbana:

  • Fredagen den 5 februari, 8.30
  • Östermalms IP, Stockholm: buss 55/parkering på gården eller intill, vid Tennisstadion
  • Ta med egna skridskor
  • Du känner igen mig på den ljusblå mössan.

”Det här var en av de fem bästa sakerna som hänt i år”

Ibland blir man lite extra glad. Som när en säljare på Acano fick se den nya casefilmen vi tagit fram åt dem, och utbrast: ”Det här var en av de fem bästa sakerna som hänt i år”.

Det är ju säljarna som omedelbart har nytta av kundcasen för att förkorta säljcykeln, bygga förtroende och kommunicera produktfördelar. Det är härligt att få ta del av deras glädje!

Här kan du se filmen om BW Offshore, som har enorm nytta av Acanos lösningar för videokonferenser i sin globala verksamhet:YouTube Preview Image


Black Friday i kundcasefabriken

Nu blir det förmånligare än någonsin att få kunder och medarbetare att skryta om dig. Inför årets Black Friday bjuder vi våra bästa vänner på något alldeles extra och turboladdar våra tre mest populära tjänster. Utan extra kostnad till dig som är snabb.

till dig som arbetar med employer branding

Gratis medarbetarporträtt

Få ett skrivet medarbetarporträtt på köpet när du beställer en medarbetarvideo – filmer med medarbetarna som ambassadörer för varumärket till employer branding och rekrytering.

till dig som vill visa kundnytta

Gratis kundcase

Beställ en kundcasefilm och få en skriven kundberättelse utan extra kostnad. Kundernas egna ord är perfekta för content marketing, på företagswebben och i sociala medier.

till dig som är nyfiken på vad kunderna egentligen tycker

Var femte kundintervju på köpet

Vid köp av kundinventering – kundundersökningen som både tar tempen på kundrelationerna och ger dig en aktuell lista på referenskunder – får du var femte kundintervju utan extra kostnad.

Det finstilta

Erbjudandena gäller för dig som beställer en offert senast den 30 november samt bokar inom en vecka från mottagen offert. Offert kan beställas via länkarna ovan, per mail till info@grundlig.se eller per telefon 070-664 58 66.


Medarbetarvideos i praktiken – Semantix berättar

Här berättar Erika Gustavsson, HR-avdelningen på språkföretaget Semantix om när de nyligen gjorde medarbetarvideos

Stora rekryteringsbehov

– Vi växer ganska mycket och har ständigt behov av nya talanger. Semantix som arbetsgivarvarumärke behöver därför synas mer utåt. Filmerna med rörliga bilder där medarbetarna själva berättar om hur det är att jobba hos oss är den bästa referensen vi kan få som arbetsgivare. Förhoppningen är att filmerna ska exponera oss som arbetsgivare och hjälpa till att locka hit de bästa talangerna. För oss är det viktigt att båda sidor matchar: rätt kandidat för oss och rätt arbetsplats för kandidaten. Med filmerna ger vi så bra bild som möjligt innan de skriver på avtalet.

Smidig process

– Projektet var ett samarbete mellan HR och Marknad. Först kontaktade vi Grundlig, sedan gick vi ut i organisationen för att hitta personer som både kunde representera bolaget och var sugna på att vara med i projektet. Vi hade ett förberedelsemöte med Grundlig om de olika yrkesrollerna och företaget. Det visade sig sen i filmerna att de fick en bra bild av vad vi ville sända ut. Det krävdes en relativt liten insats jämfört med resultatet vi fick tillbaka. Det som tog mest tid var att hitta personerna.

En kul dag på jobbet

– Själva filmningen blev en rolig dag. Det var en riktig snackis på kontoret när alla blev sminkade och fixade!

Premiärvisning för medarbetarna

– På ett av våra kontor gjorde vi ett event – filmpremiär med popcorn och bubbel. Filmerna fick gott mottagande i organisationen. Resultatet upplevdes som proffsigt och gav en bra, rättvis bild av personalen samtidigt som deltagarna kände sig nöjda. Det känns jättekul.

Många användningsområden

– Vi kommer att använda filmerna på mässor, i rekryteringskampanjer och länka till dem när vi annonserar efter respektive roll. De kommer också att ligga på vår webbsida, http://www.semantix.se.

Bra spegling

– Vi tycker att resultatet blev väldigt bra, våra förväntningar blev uppfyllda. Filmerna sänder en genuin känsla av hur det är att jobba hos oss. Det blev naturliga samtal där medarbetarnas egna åsikter kommer fram väldigt bra.

 

Titta på en av filmerna med Semantix medarbetare:

YouTube Preview Image

Vill du veta mer eller ha ett skräddarsytt förslag? Kontakta oss


Pressmeddelande: medarbetarvideo som employer branding

När uppdragsgivarnas fokus på rekrytering ökade tog Grundligs Lena Grundberg initiativ till en ny tjänst för att hjälpa sina uppdragsgivare att både locka de bästa talangerna och bygga sitt arbetsgivarvarumärke på nätet. Korta filmade medarbetarintervjuer ger relevant och ärlig information om yrkesrollen och arbetsplatsen.

Grundlig har under många år utvecklat med smarta processer för kundreferensvideos. Grundligs ägare Lena Grundberg, har nu kombinerat sin kunskap om kundreferensintervjuer med uppdragsgivarnas behov av rekrytering och utvecklat en process för medarbetarvideos:

Vi har sett att employer branding blir allt viktigare för våra uppdragsgivare. Det är en utmaning att locka de bästa talangerna och att trovärdigt kommunicera vad man står för som arbetsgivare. Videoformatet är attraktivt för yngre målgrupper, känns ärligt och förmedlar känslor. Dessutom ses och delas videos flitigt i sociala medier.

Process

  • Startmöte och research kring företag, yrkesroller och medarbetare
  • Upp till åtta medarbetare per dag filmas och intervjuas på arbetsplatsen
  • Varje medarbetarintervju klipps ihop till en video på 1-2 minuter

Filminnehåll

Varje film är skräddarsydd för den aktuella yrkesrollen och prioriteringarna hos de talanger företaget riktar sig till. Medarbetarnas ärliga uppfattning

Exempel på frågeställningar:

  • Hur ser utvecklingsmöjligheterna ut?
  • Hur är klimatet på arbetsplatsen?
  • Vilket utrymme finns för eget inflytande?
  • Är det möjligt att arbeta hemifrån?
  • Vilka konkreta projekt och arbetsuppgifter kan man få?

Under hösten har Grundlig smygstartat produktionen av medarbetarvideos och redan nu ser de ett stort intresse.

– HR-avdelningarna lägger stort fokus på att stärka arbetsgivarvarumärket. De behöver attraktivt innehåll till ”Jobba hos oss-sidan” på webben och företagets sociala medier. Där bidrar vi med vår nya tjänst, säger Lena Grundberg.

För mer information, kontakta Lena Grundberg: 070-664 58 66.

Läs pressmeddelandet här: http://www.mynewsdesk.com/se/pressreleases/medarbetarvideos-som-employer-branding-1229524

 


Nytt hos Grundlig – outsourcing av kundreferensfunktionen

Vi har sett att hos många företag är det där med kundreferenserna lite otydligt. Alla är eniga om att de är viktiga men ingen ansvarar för att helheten fungerar. Ansvaret bollas runt mellan avdelningarna som en het potatis. Ingen hinner med, kontinuitet och kvalitet blir lidande.

Vi har förstått allt detta och bestämt oss för att hjälpa till. Nu kan du som outsourcingkund  överlåta arbetet åt oss. Vi ser till att din organisation alltid har aktuella referenskunder och fräscha kundcase. 

 

Vilket paket passar ditt företag?

Håll-ordning-på-referenserna-paket

Du får löpande hjälp med att

  • Organisera och uppdatera referenskundslistan
  • Bevaka pipelinen med blivande referenskunder
  • Se till att referenserna inte slits ut samt
  • Informera säljkåren om befintliga referenser och innehåll

Content-marketing-paket

Du får allt innehåll du behöver till kundreferens- och casedelen av din content marketing.

  • Kundberättelser, testimonials, exempel på användning av era produkter, kundernas framgångssagor.
  • Du får spridningsbar content anpassad till nyhetsbrev, sociala medier, blogginlägg.
  • Vi ser löpande till att du alltid har det du behöver för att uppfylla er content marketingstrategi.

Våra-kunder-på-webben-paket

Du får allt innehåll du behöver till din kundsida på webben.

  • Filmer
  • Foton
  • Citat
  • Skrivna kundberättelser

Välj om du vill fylla på löpande, en gång per år eller när du gör om webben.

Städa-i-kundcase-förrådet-paket

Du får en genomgång av alla befintliga kundcase.

  • Vi tar reda på vad som ska sparas, uppdateras eller slängas
  • Tar kontakt med dina referenskunder för uppdatering och kontroll
  • Gör gamla case som nya igen

Hjälp-oss-med-allt-paket

Du får hjälp med precis allt kring dina kundreferenser.

  • Vi tittar strategiskt efter vad du behöver får att nå dina mål
  • Gör en taktisk plan
  • Producerar kundcontent
  • Rekryterar referenskunder
  • Besvarar referensförfrågningar
  • Bistår med publicering och spridning

 

Det enda du behöver göra är att öppna dörren så ser vi till att din organisation har rätt referenser för era behov.

Kontakta oss för en paketoffert eller förslag på en skräddarsydd lösning.


Älskar du din kundsida?

“Våra kunder” – kundsidan, är nästintill obligatorisk på varje b2b-webbplats. Sidan har stor potential att konvertera besökare till leads och kunder genom att ge trovärdighet och bevisa att säljsnacket är sant. Men ofta är kundsidan sorgligt oälskad, en trist lista med företagsnamn eller kundloggor. Inte en bild på en kund av kött och blod. Inte ett citat. Kundcasen är gömda sju klick bort, om de alls finns.

Därför har vi utvecklat en ny tjänst, kundsidemakeover, som uppgraderar innehållet på kundsidan till nästa nivå. Men mer om det senare. Först ska vi ta oss en titt på hur vi människor fungerar och hur du kan dra nytta av det på webben.

Det är mänskligt att härmas

Social Proof inom påverkanspsykologin bygger på att vi människor är programmerade att följa strömmen och påverkas av varandra. I ett berömt experiment ställde Stanley Milgram ut skådespelare på gatan och lät dem titta upp mot en byggnad och väntade för att se om förbipasserade skulle göra samma sak. Han upptäckte att ju fler personer som stod och tittade, desto större sannolikhet att nästa förbipasserande skulle sälla sig till folksamlingen.

Vill du att människor ska agera på dina fakta, måste du komplettera med emotionella bevis, förklarar Susan Weinschenck i sin bok ”Neuro Web Design: What Makes Them Click?”, eller som jag tolkar det: Det räcker inte att vädja till besökarnas hjärna och plånbok genom att berätta om dina produkternas egenskaper och fördelar – du måste hitta in i deras hjärtan.

Social proof fungerar bäst när det är viktigt att göra rätt och när andra ses som kunniga – som när du ska göra inköp i jobbet. Det är det vi utnyttjar här. Kundberättelserna talar till hjärtat. Besökarna får auktoriteter – andra kunder – att lita på. En mängd testimonials på webben skapar en ”digital folksamling” där dina besökare ser hur andra agerar och lockas att göra samma val som de andra har gjort.

Så laddar du din kundsida med säljkraft

Inget fel med att berätta vilka kunder du har, men ska du nå in rekommenderar vi att ta sidan till nästa nivå och utöka med mer relevant content presenterat på ett lättsmält vis. Här är våra bästa tips:

Utvalda historier

Fånga uppmärksamheten från början med ett rejält uppdraget citat, kundfoto och komplettera med skrivet/filmat case för besökare som vill ha mer kött på benen.

Citat

Alla besökare kommer inte att läsa allt material du har innan de bestämmer sig för att kontakta dig. Hjälp dem på traven genom att plocka fram nyckelcitat.

Skrivna kundcase

Besökarna letar på kundsidan efter bevis på att de kommer att vara i gott sällskap när de blir användare av dina produkter. En del vill ha djupare information och det enklaste är skrivna kundcase. Och då ska inte bara du beskriva vad ni gjort, låt kunden själv berätta!

Video

Låt kunderna sälja åt dig! Filmade kundcase är väldigt kraftfulla bevis på kundnytta och berättelser talar direkt till hjärtat. Ha några filmer på din kundsida för besökare som föredrar att se kunderna själva berätta. Ha gärna en kombination av korta och mer djuplodande filmer, för besökare med olika behov och som kommit olika långt i köpprocessen.

Sortera på bransch, utmaning eller företagsstorlek

Dina besökare kommer att leta efter någon att identifiera sig med, kunder med samma utmaningar som de själva. Hjälp dem att hitta rätt genom att organisera innehållet tydligt!

Sociala medier

Bädda in realtidsuppdateringar från t ex Twitter om vad kunder säger om ditt företag. Törs du?

Stäng inte in innehållet!

Det här är kanske det allra viktigaste. Låt ditt kundcontent göra nytta på produktsidorna, förstasidan, landningssidor eller bland nyheterna. Strössla frikostigt med citat, länkar till kundcase, videos och testimonials. Se till att varje säljargument backas upp med bevis, social proof.

Visst är din kundsida värd lite kärlek?

Behöver du lite hjälp på traven? Vi på Grundlig hjälper er webmaster/marknads-eller kommunikationsavdelning att snabbt och effektivt få rätt innehåll till en kundsida som konverterar besökare till leads med en kundsidemakeover.

Kontakta oss för ett personligt förslag på din uppgraderade sida!


Är du nöjd med oss?

Nu vill vi veta hur det är att bli intervjuad och filmad av oss. De personerna som vi intervjuar gör ju sin leverantör en tjänst när de ställer upp som referens. Vi vill säkerställa att vi sköter oss, och att de intervjuade personerna känner sig trygga, respekterade och väl omhändertagna av oss. Därför skickar vi i dagarna ut den årliga undersökningenIMG_3290 till alla vi filmat det senaste året.

Om du är en av dem som fått förfrågan om undersökningen, hoppas jag att du vill ta ett par minuter av ditt liv och svara på frågorna. Det hjälper oss att bemöta dig ännu bättre.

Tack!


Så skapar Navigate efterfrågan med filmade kundcase

Marie Bjurling Larsson och Henrik Wallén driver sedan många år varumärkesbyrån Navigate. I sina långa kundrelationer dyker de djupt in i kundernas verksamhet, analyserar, tar fram strategier och håller framför allt kunderna i affärsutvecklingshanden hela vägen fram till genomförande. De anlitade Grundlig för att ta fram filmade testimonials med Preem och Tikkurila (fd Alcro Beckers).

YouTube Preview Image

Vi pratade med Marie Bjurling Larsson:

Hur kom det sig att ni satsade på att göra casefilm? 
Precis som hos de flesta andra konsultbyråer så behöver vi få fler företag som känner till oss, som vet vad vi står för, vad vi kan leverera och varför man ska välja just oss. Att skapa efterfrågan på Navigates tjänster, helt enkelt. Vi kom till slut fram till att det bästa vi kan göra är att låta våra kunder berätta hur de upplever oss, istället för att vi ska berätta att vi är så bra. Det blir såklart en mycket större trovärdighet. Dessutom kändes det lite kul för oss själva att få höra hur våra kunder upplever vårt samarbete. Sånt pratar man ju sällan om annars.

Berätta hur det gick till!
Jag har ju träffat Lena vid flera tillfällen och tycker att hennes upplägg kring casefilmer är lockande. Hon har satt ihop en helhet i sin tjänst som känns både lustfylld och affärsmässig. Det är ju inte var dag man får en snygg makeup lagd av professionella makeup-artister som dagligdags sminkar Let’s dance- och Idol-deltagare. Hon har dessutom ett proffsigt filmteam. Efter att ha funderat träffade vi Lena och briefade henne om vad vi ville ha ut av casen, vilka kunder vi tänkt oss och vad vi ville få fram. Därefter återkopplade Lena med förslag på frågeställningar. Vi kände på en gång att hon förstått vår verksamhet, våra kunder och vad hon skulle trycka på för att det skulle bli ett spännande innehåll.

Hur reagerade kunderna?
Alla våra kunder reagerade väldigt positivt på att få frågan. Vi var till en början lite tveksamma – skulle vi be dem berätta för andra om hur bra vi är?? Men jag tror att de flesta människor i grund och botten vill hjälpa till och våra kunder förstår ju att vi har samma utmaning som de själva: Att få nya kunder. Vår fina relation i botten tror jag också har spelat stor roll till att de var så positiva. Vi har hjälpt dem i flera år och jag tror att de tyckt det varit roligt att hjälpa oss. Dessutom hade vi väldigt trevligt under själva inspelningen, vilket ju är en positiv bieffekt!

Nu är filmerna precis klara. Hur kommer ni att använda dem för att öka er försäljning?
Jag är jättestolt över resultatet; hur proffsiga våra kunder är framför kameran, hur väl de formulerar vårt samarbete och resultatet av detta. Jag både hoppas och tror att detta ska öka vår trovärdighet och få fler kunder att vilja pröva oss. Det har varit en viktig investering för oss och vi ska använda oss av dessa case så mycket vi kan. Vi har lagt upp dem på vår hemsida men vi kommer också att använda oss av dem när vi träffar nya prospekts. Då sätter vi bara på filmen och visar upp våra proffsiga och snygga kunder – sen kan de ju bara inte motstå att välja oss!

YouTube Preview Image

Texten publicerades ursprungligen i Grundligs nyhetsbrev. Anmäl dig här!


Ställ ut dina kunder!

Idag förmedlar vi en spaning från Sveriges bästa mässutbildare, Åsa Dahlquist på Memma. Hon besökte nyligen Personal & Chef-mässan och hittade en kul idé i Great Leaders monter. Kan du se vad det står på lappen under tv:n?

 

“Lita inte på dem! Fråga oss kunder istället.”

Dejta en kund

Great Leaders har insett att det inte räcker med att företagets egna representanter intygar hur fantastiskt bra man är. Det är kunderna som är beviset. Alltså ger man de blivande kunderna chansen att träffa en livs levande kund på mässan och få referenser live. De befintliga kunderna får chansen att bli synliga och bygga nätverk i branschen.

Filma en kund

Vi har fler idéer för att få in kundreferenser i mässmiljön. En idé är att använda filmade kundcase. Antingen är monterpersonalen förberedd med flera korta filmer som attraherar olika kundkategorier eller illustrerar olika produkter. Eller så ordnar ni en liten filmhörna med sköna sittplatser där besökarna kan vila sina trötta fötter, ladda telefonen och ta del av kundberättelser.

Maila en kund

Maila ut relevanta kundcase – eller en film från mässan – för att följa upp era nya kontakter på ett annorlunda och personligt sätt.

 


Marsbrevet är här!

Glad vårdagjämning! I marsbrevet berättar vi historien om hur Grundligmetoden anpassades för varumärkesbyrån Navigate. Dessutom smygkikar vi bakom kulisserna på en casefilmsinspelning och får lära oss ett och annat om kundcontent.

Om du inte redan anmält dig kan du läsa kundambassadörsnyheterna och anmäla dig här.

Pärlhyacint


Vasaloppets kundambassadörer – sponsring med självförtroende

Varumärket Vasaloppet står för starkt positiva värden. Och värdena är just det sponsorerna vill associera sina varumärken med. I dagens DI lyfter Vasaloppet fram huvudsponsorerna i helsidesannonser – för att locka nya sponsorer.  

Vasaloppet är, förutom världens största långloppsarrangör, en varumärkesbyggare av rang. Vid det första loppet 1922 sattes loggan, Gustaf Vasahistorien och payoffen “I fäders spår för framtids segrar”. Sedan har man konsekvent hållit fast vid och utvecklat konceptet. Idag har nationalklenoden, skidloppet den första söndagen i mars, ynglat av sig till en hel vecka av lopp med olika längd och målgrupper, cykellopp samt löplopp. Allt detta kräver finansiering, och det är här sponsorerna kommer in.

Bild från DI 20150311

Bild från DI 20150311

Våga släppa kontrollen

Hugade Vasaloppssponsorer erbjuds att kontakta de nuvarande sponsorerna. Det är ett grepp som osar självförtroende och kvalitet – dels att referenskunderna ställer upp på att bli kontaktade, dels att Vasaloppets sponsringsansvariga är så säkra på värdet och nyttan av sin produkt att de vågar lägga över delar av försäljningen på befintliga kunder.

Medievalet

Utan att ha en aning om prisnivåerna för sponsringspaketen, vågar jag anta att prislappen på ett huvudsponsorskap är avsevärd. Alltså är det värt att lägga ner pengar på att sälja. Den förväntade säljkanalen hade ju varit att personligen kontakta presumtiva sponsorer. Istället slår man på stora trumman med helsidesannonser. Genom att välja sidan tre i DI hittar de rakt in i målgruppen beslutsfattare i storföretag och ger starka signaler till B2B-marknaden: Här finns det affärsmöjligheter!

Nyfiken

Det skulle vara så intressant att få veta hur detta kreativa grepp fungerar, om nya sponsorer anmäler sig och om de sportiga sponsorerna på bilden får ta emot några samtal. Om trovärdigheten ökar. Om kundnyttan förklaras tydligare. Om medsponsorernas varumärken lockar. I vilket fall som helst är mitt kundambassadörsjag inspirerat. Man BLIR sugen på att vara med, eller hur? Precis så här agerar ett starkt varumärke!

 


Inspirerad av kundcase på LinkedIn

Danska Intermail, som i Sverige går under namnet StroedeRalton, har i dagarna lanserat en ny showcasesida på LinkedIn. 

Det speciella med den sidan är att den uteslutande består av deras kundcase, både i film- och textform, under devisen “Vi tror på mund-til-mundmetoden”. Jag har inte sett denna kreativa tillämpning av LinkedIn förut, och inspireras av idén. LinkedIn är ju, trots sina brister i användarvänlighet, en viktig arena för B2B, och att som leverantör visa upp kundernas framgångssagor här är ett smart drag. Det här gillar jag skarpt!

Skärmavbild 2015-02-20 kl. 09.09.30


Nya grundliga casefilmer: Hassela gillar TV3

De här två filmerna är verkligen vältajmade, så här i sportlovstider.  TV3 har återigen givit oss förtroendet att dokumentera deras kundberättelser. Det är Anneli Öström från Hassela Ski Resort som berättar om sina goda erfarenheter av tv-annonseringen. 

Genom att använda en intervju till två filmer kan säljkåren använda filmerna vid olika säljsituationer och målgrupper. I det här fallet handlar den ena filmen om tv-annonsering i allmänhet och den andra om annonsering i samband med OS. Vi gillar återvinning, särskilt när det görs så smart som här.

YouTube Preview Image

YouTube Preview Image


Kostnadsfri minikurs B2B – så blir dina bästa kunder referenser

Behöver du eller någon du känner fler referenskunder? Just nu erbjuder vi en timmes snabbkurs. Syftet med kursen är att själv kunna ordna fler referenskunder till sitt företag. Målet att få med sig konkreta att-göra-punkter.  Sitter du i Stockholms innerstad kommer vi förbi, annars är du välkommen till oss vid Hötorget. 

 

Från programmet:

  • Vem är en bra referens
  • Så frågar du
  • Att slita ut referenskunder

Hör av dig för att boka en av de tillgängliga tiderna!


Februaribrevet är här

IMG_3190Du har väl anmält dig till Grundligs nyhetsbrev? Om inte – klicka här och ta del av senaste nytt – bland annat ett spännande erbjudande. 


Affärsnyttan av kundambassadörer – infographic

Det här är en strålande sammanställning som både visar affärsnyttan av kundambassadörer och tipsar om hur man kan arbeta strategiskt och taktiskt med dem. 

Svenska företag har på tok för litet fokus på dessa frågor jämfört med t ex amerikanska företag som är betydligt med kundcentrerade. Förra året kom en undersökning som jag nu inte hittar tillbaka till, där kundnöjdheten låg högst upp på agendan för de amerikanska företagen, och riktigt långt nere på listan för de svenska. Här är vi av tradition betydligt mer produkt- och teknikfokuserade. Jag ska se om jag kan rota fram undersökningen och uppdatera med exakta resultatet – vet du vilken undersökningen jag far efter? Hör av dig!

Click image to see a larger versionThe Statistical Argument For Customer Advocacy InfographicThe Statistical Argument For Customer Advocacy Infographic via App Data Room


Nu lättare att hitta filmerna

Ni har haft synpunkter på att vi gömt våra casefilmer alldeles för bra. Nu har vi lyssnat på synpunkterna så numera hittar du filmexemplen direkt i huvudmenyn. Självklart ligger de fortfarande kvar på vår Youtubekanal också. På Youtube ligger också våra event- och företagsfilmer, till exempel dessa: